SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instagram testuje nowe reakcje na Stories

Instagram prowadzi testy nowych reakcji na treści zamieszczane przez użytkowników w sekcji Stories.

Obecnie każda reakcja na Stories użytkownika wędruje do jego skrzynki odbiorczej (direct message, DM). W nowym systemie, reakcje na Stories będą wyświetlane jako odrębna odpowiedź, dzięki czemu nie będą trafiać do jednej skrzynki z wiadomościami w formie tekstu, zdjęć, wideo. Nie wiadomo na razie, kiedy funkcją mogłaby zostać szerzej udostępniona.

 

Przychód Facebooka, do którego należy Instagram, w drugim kwartale br. osiągnął 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.). 

Dołącz do dyskusji: Instagram testuje nowe reakcje na Stories

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl