Inter Mediolan reklamuje Oknoplast w Polsce (wideo)
W polskiej telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa Oknoplastu podkreślająca, że firma ta jest sponsorem włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Eskadra.
Rozpoczęta 16 marca kampania Oknoplastu ma charakter wizerunkowy. Reklamy pokazują przygotowującego się do gry piłkarza drużyny Inter Mediolan, której sponsorem od początku br. jest Oknoplast (więcej na ten temat). Przekaz podkreśla, że firma podobnie jak ta drużyna znajduje się w europejskiej czołówce.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca marca - obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w Polsacie, TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, 4Fun TV i TV Puls) oraz prasę (reklamy m.in. w „Newsweeku”, „Polityce” i „Angorze”). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Inter Mediolan reklamuje Oknoplast w Polsce (wideo)