Interaktywny Kubuś
Internetowa odsłona soków Kubuś
Gdzie odbywały się walki gladiatorów? Co to jest Koloseum i Wieża Eiffla? Co Anglicy najchętniej jedzą na śniadanie? A z czego słyną Włosi? Jak mówić, pisać i czytać po angielsku? Na wyprawę po najciekawszych zakątkach świata zaprasza dzieci stworzony specjalnie dla nich serwis internetowy www.kubus.pl. To początek tego, co dla najmłodszych przygotował producent soków marki Kubuś.
Edukacja poprzez rozrywkę, dynamika, interaktywność i pomysłowość to podstawowe założenia, według których stworzony został serwis www.kubus.pl. Motywem przewodnim serwisu jest wizerunek "Kubusia Odkrywcy" pomagającego dzieciom w poznawaniu otaczającego ich świata. Z uwagi na zróżnicowaną wiekowo grupę docelową (dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym), serwis został podzielony na dwie części, dostosowane do potrzeb swoich odbiorców.
Poprzez zabawę z najmłodszymi Kubuś uczy kolorów i liter, podpowiada jak bezpiecznie postępować z kuchenką gazową, prądem i komputerem. Interaktywne malowanki i gry pamięciowe, dostosowane do umiejętności przedszkolaków, rozwijają ich wyobraźnię i abstrakcyjne myślenie. Dla starszych dzieci, potrafiących już pisać i czytać, a także samodzielnie korzystać z komputera i Internetu, Kubuś Odkrywca przygotował edukacyjne podróże po najciekawszych zakątkach świata, lekcje angielskiego, krzyżówki i gry multimedialne. Funkcjonalny plan lekcji, możliwość stworzenia własnej tapety, galeria gotowych wygaszaczy to dodatkowe elementy, które czynią serwis atrakcyjnym dla małych internautów.
-"Chcąc zapewnić dzieciom kreatywną rozrywkę, możliwość rozwoju, ale i bezpieczeństwo podczas użytkowania serwisu internetowego www.kubus.pl zadbaliśmy także, aby nad zawartością witryny stale czuwał pedagog, nadzorujący jej wartości edukacyjne i psychologiczne, a wszystkie propozycje kreatywne zostały poddane analizie pedagoga dziecięcego" - mówi Katarzyna Kierach, senior brand manager marki Kubuś. -"Serwis wzbogaciliśmy dodatkowo o informacje skierowane do rodziców, którzy za jego pośrednictwem mogą uzyskać porady i odpowiedzi na pytania dotyczące prawidłowego rozwoju swoich dzieci".
-"Tworząc serwis Kubusia, koncentrowaliśmy się na takich zadaniach jak: budowa pozytywnego i nowoczesnego wizerunku, wzmocnienie marki jako dbającej o zdrowie i prawidłowy rozwój dzieci, wciągniecie w interaktywny dialog i stworzenie lojalnej grupy użytkowników" - stwierdził Tadeusz Fuchs, project manager WebService, odpowiedzialny za realizację projektu. - "Przeprowadziliśmy grupy focusowe, na których dzieci oraz ich rodzice oceniały nasze pomysły - uzyskaliśmy wysoki poziom ocen rekomendowanych działań. Naszym zamiarem jest stworzenie najlepszego serwisu komercyjnego dla dzieci - w końcu soki Kubuś to lider w swojej kategorii…"
Projektantem i twórcą serwisu www.kubus.pl jest jedna z najbardziej doświadczonych firm nowych technologii - WebService (www.webservice.pl) należący do Grupy SOLIDEX (www.solidex.com.pl). WebService będzie odpowiedzialny za tworzenie interaktywnej strategii marki Kubuś
Dołącz do dyskusji: Interaktywny Kubuś