Interia Sport zaczyna strategiczną współpracę z Eleven Sports, mundial w Katarze pierwszym realizowanym wspólnie projektem
Serwis Interia Sport nawiązał strategiczną współpracę z Eleven Sports. Pierwszym wspólnym projektem będzie wspólny program „Studio Katar - gramy dalej”, który będzie nadawany podczas trwania mundialu.
„Studio Katar - gramy dalej” poprowadzą dziennikarze Eleven Sports Mateusz Święcicki i Mateusz Majak z Eleven Sports oraz Piotr Jawor z Interii Sport, którzy wraz z zaproszonymi gośćmi w audycji podsumują wydarzenia dnia na mundialu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wydarzenia wprost ze stadionów i bazy reprezentacji Polski będzie codziennie relacjonowało trzech dziennikarzy: Sebastian Staszewski, Michał Białoński i Wojciech Górski. W Katarze wspierać ich będzie Sławomir Peszko - wysłannik i piłkarski ekspert Interii.
Kibice dodatkowo otrzymają felietony i analizy mundialowe autorstwa Romana Kołtonia, Cezarego Kowalskiego i Sławomira Peszki.
Audycja „Studio Katar - gramy dalej” będzie nadawana w Interii (m.in. na stronie głównej serwisu) w każdy dzień meczowy - bezpośrednio po zakończeniu każdego meczu Polaków, a w pozostałych przypadkach - tuż po ostatnim spotkaniu dnia. Program będzie liczyć 23 odcinki, które będzie można oglądać na żywo.
Program jest pierwszym wspólnym projektem Interii i Eleven Sports realizowanym w ramach strategicznego partnerstwa. Jak wynika z naszych ustaleń, będzie ono kontynuowane i jeszcze bardziej wzmacniane po zakończeniu piłkarskich MŚ.
Co jeszcze w ofercie Interia Sport na mundial?
Podczas mundialu Interia uruchomi także nadawany na żywo codziennie o 10.00 cykl „Katar - gramy rano”. W ramach audycji bezpośrednio z Kataru wysłannicy Interii podzielą się newsami z Doha oraz opowiedzą o wszystkim, czego chcą się dowiedzieć kibice.
W cyklu fachową wiedzą dzielić się będzie Sławomir Peszko oraz zaproszeni goście. Dodatkowo Peszko pokaże w mediach społecznościowych Interii (Facebook, Instagram, TikTok) niedostępne dla większości kibiców i dziennikarzy kulisy turnieju.
Interia Sport bieżące informacje dotyczące mistrzostw będzie przekazywać czytelnikom w specjalnej sekcji „Mundial 2022”, w której pojawią się m.in. tekstowe relacje live z każdego spotkania MŚ, animacje bramek i najważniejszych akcji, najświeższe informacje, gorące wywiady, wyniki, tabele oraz bieżące komentarze i analizy.
Interia Sport z kampanią „Żyjemy mundialem”
Działaniom Interii Sport towarzyszy kampania reklamowa „Żyjemy mundialem”. Jest to kolejna odsłona kampanii „Żyjemy sportem”, która wystartowała we wrześniu tego roku i doczekała się już kilku edycji.
Powstały dwa spoty na mundial w Katarze. Każdy z nich zachęca do wspólnego kibicowania „Biało-Czerwonym” oraz prezentuje bogatą i kompleksową ofertę serwisu na piłkarskie MŚ. Spoty będą emitowane w kanałach telewizyjnych i serwisach Grupy Polsat Plus oraz w największych stacjach radiowych w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Interia Sport zaczyna strategiczną współpracę z Eleven Sports, mundial w Katarze pierwszym realizowanym wspólnie projektem