SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci nie lubią natrętnych reklam

Aż 73 procent internautów zrezygnowało z odwiedzania ulubionej witryny na skutek niepożądanych lub irytujących reklam na niej umieszczanych.

Z badania przeprowadzonego przez Opinion Matters dla serwisu HowTo.tv wynika, że w przypadku respondentów w wieku od 25 do 34 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 84 procent, czyli jednocześnie o ponad 20 procent więcej niż rok wcześniej - informuje serwis Brand Republic.

Dodatkowo 59 procent ogółu badanych i 70 procent w wieku od 25 do 34 lat przestało odwiedzać daną stronę internetową z uwagi na niepożądane lub niewłaściwe reklamy. Jeszcze rok temu oba wskaźniki wynosiły odpowiednio tylko 16 i 14 procent.

Za najbardziej denerwujące respondenci wskazywali najczęściej na reklamy serwisów hazardowych, firm oferujących usługi finansowe, producentów samochodów, produktów do domu oraz marek kosmetyków.

Szczególnie zniechęcające były reklamy typu pop-up zakrywające interesujące treści na ekranie, reklamy z głośnymi dźwiękami oraz reklamy, które trudno było zamknąć, zminimalizować bądź klikać poza nimi.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Internauci nie lubią natrętnych reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl