Internauci nie lubią natrętnych reklam
Aż 73 procent internautów zrezygnowało z odwiedzania ulubionej witryny na skutek niepożądanych lub irytujących reklam na niej umieszczanych.
Z badania przeprowadzonego przez Opinion Matters dla serwisu HowTo.tv wynika, że w przypadku respondentów w wieku od 25 do 34 lat wskaźnik ten był jeszcze wyższy i wyniósł 84 procent, czyli jednocześnie o ponad 20 procent więcej niż rok wcześniej - informuje serwis Brand Republic.
Dodatkowo 59 procent ogółu badanych i 70 procent w wieku od 25 do 34 lat przestało odwiedzać daną stronę internetową z uwagi na niepożądane lub niewłaściwe reklamy. Jeszcze rok temu oba wskaźniki wynosiły odpowiednio tylko 16 i 14 procent.
Za najbardziej denerwujące respondenci wskazywali najczęściej na reklamy serwisów hazardowych, firm oferujących usługi finansowe, producentów samochodów, produktów do domu oraz marek kosmetyków.
Szczególnie zniechęcające były reklamy typu pop-up zakrywające interesujące treści na ekranie, reklamy z głośnymi dźwiękami oraz reklamy, które trudno było zamknąć, zminimalizować bądź klikać poza nimi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Internauci nie lubią natrętnych reklam