SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowy gigant wkracza do Polski

Dzielenie się muzyką w sieci, wgrywanie własnych zdjęć czy utrzymywanie kontaktów ze znajomymi oferuje portal społecznościowy MySpace, który w środę ogłosił uruchomienie polskiej wersji serwisu.

"MySpace wprowadza do Polski wersję testową serwisu BETA, dostępną pod adresem http://myspace.com. Pełna funkcjonalność serwisu planowana jest w ciągu kilku miesięcy" - poinformował w środę przedstawiciel firmy PR Lighthouse Consultants zarządzającej wizerunkiem MySpace na terenie Polski, Michał Kos.

Jak podkreślają przedstawiciele Lighthouse Consultants, MySpace Polska będzie oferować możliwość komunikacji, odkrywania kultury oraz pomoc w rozwijaniu pasji i zainteresowań. "Polscy użytkownicy internetu poszukiwali miejsca, które łączyłoby w sobie zalety serwisów społecznościowych i multimedialnych. MySpace jako pierwszy w Polsce daje internautom tak szerokie możliwości" - czytamy w komunikacie prasowym.

Serwis oferuje możliwość tworzenia własnego profilu, prowadzenia blogów, forów dyskusyjnych, galerii zdjęć, wysyłania wiadomości, rozpowszechniania muzyki, teledysków, informacji o wydarzeniach kulturalnych.

MySpace ma także udostępniać młodym polskim artystom przestrzeń, w której będą mogli dzielić się swoją muzyką, prezentując ją szerokiej publiczności. Swoje oficjalne profile mają już w serwisie m.in. Artur Rojek, Pezet, Peja i Doda oraz zespoły Blog 27, Myslovitz, Vader i Behemoth.

"Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia MySpace na polski rynek. Szczególnie, że jest on bardzo atrakcyjny, ciekawy kulturowo, a przy tym szybko się rozwija" - wyjaśnia Izabela Pasterz z MySpace Polska. "Wiemy, że użytkownikom zależy zarówno na dostępie do treści lokalnych, jak i światowych. Wprowadziliśmy na razie wersję testową BETA, aby mieć pewność, że dostarczamy im w pełni zoptymalizowany, interesujący produkt, a co za tym idzie ciekawe doświadczenia" - podkreśla Pasterz.

Międzynarodowa sieć MySpace posiada już 29 wersji regionalnych działających m.in. w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Australii, Japonii, Indiach i Brazylii.

Dołącz do dyskusji: Internetowy gigant wkracza do Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl