iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia
Amerykańscy posiadacze iPhone'ów wykorzystują wszystkie możliwości urządzeń firmy Apple, od usług głosowych, przez przesyłanie danych, po funkje multimedialne.
Najwięcej, bo 46,5 procenta czasu przeznaczanego na korzystanie z iPhone'ów, użytkownicy poświęcają na rozmowy głosowe - informuje serwis DigiTimes, powołując się na badanie firmy iSuppli.
Kolejne są tutaj: wiadomości tekstowe (15 procent), internet (12,1 procenta czasu), muzyka (11,9 procenta), poczta e-mail (10,4 procenta) oraz gry (2 procent).
Tymczasem biorąc pod uwagę wszystkich amerykańskich użytkowników telefonów komórkowych, wyniki w wielu miejscach znacząco się różniły. W przypadku rozmów głosowych, średnia wyniosła 71,7 procenta, internetu 2,4 procenta, muzyki 2,5 procenta, a poczty e-mail 2,8 procenta. Jedynie biorąc pod uwagę wiadomości tekstowe i gry, posiadacze smartfonów firmy Apple przeznaczają na nie mniej więcej tyle samo czasu co wszyscy użytkownicy komórek.
źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: iPhone bardziej do internetu i muzyki niż dzwonienia