SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal „Przystanek Historia”

Instytut Pamięci Narodowej prowadzi konkurs na scenariusz spotu promującego portal „Przystanek Historia” oraz na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Całkowity budżet wynosi 270 tys. zł netto.

Scenariusz ma umożliwić produkcję spotu w dwóch wersjach – 30 i 60 sek.

Wyłoniony w konkursie zwycięzca zostanie zaproszony do negocjacji, a finalnie zajmie się też produkcją i postprodukcją oraz przeprowadzeniem kampanii promującej portal w mediach społecznościowych. Działania mają obejmować Facebook i Twitter, a realizowane będą od 27 września do 11 października br.

Współpraca z IPN ma trwać do września br.  Wyboru zwycięzcy dokona siedmioosobowy sąd konkursowy.

Dołącz do dyskusji: IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal „Przystanek Historia”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl