Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
W comiesięcznym raporcie NapoleonCat i Wirtualnemedia.pl prezentujemy rankingi najpopularniejszych fanpage’y facebookowych, profili instragramowych, kont twitterowych i kanałów youtube’owych. Ponadto specjaliści opisują i radzą, jak można prowadzić komunikację marketingową na Instagramie.
W raporcie znajdują się szczegółowe rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach (pod względem liczby i aktywności fanów) - według statystyk z kwietnia br. Ponadto prezentujemy podobne zestawienia czołowych polskich kont na Twitterze, kanałów na YouTubie oraz profili na Instagramie (w tym ostatnim przypadku oprócz ogólnego rankingu, osobne zestawienia profili wszystkich osób, blogerów i blogerek modowych).
Tematem przewodnim raportu jest komunikacja marketingowa na Instagramie. Anna Miotk przedstawia szczegółowe dane z Megapanelu PBI/Gemius o polskich użytkownikach desktopowej wersji tej aplikacji, Monika Czaplicka opisuje ciekawe przypadki sytuacji kryzysowych, a Marta Rybicka z IQS i Magdalena Szewczuwianiec analizują badania omnibusowe dotyczące mediów społecznościowych.
O komunikacji na Instagramie piszą również Paweł Tkaczyk z Midea, Wojciech Kardyś z Szeri Szeri, Michał Zalewski z Krakowskiego Biura Festiwalowego, Bartłomiej Brzoskowski z Fenomem, Szymon Lisowski z Socjomanii, Wojciech Walczak z Radosławem Kaczmarkiem z Melting Pot, Maciej „Troyann” Trojanowicz oraz Robert Sobieski z Testa Communications.
Dołącz do dyskusji: Jak marki mogą promować się na Instagramie (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)