'Jak oni śpiewają' najbardziej dochodowym show wiosny
Polsat zakończył emisję trzeciej edycji show "Jak oni śpiewają". Mimo, iż program oglądało średnio pół mln osób mniej niż jesienią, Polsat po raz kolejny zarobił na nim blisko 48 mln złotych.
Średnia oglądalność programu wyniosła 3,58 mln widzów, stacja dzięki emisji show miała 26,47 proc. udziału w rynku. Najmniej widzów przyciągnął odcinek "Jak oni śpiewają" wyemitowany 10 maja. Widziało go 3,13 mln widzów (25,55 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszyło się wydanie pokazane 5 kwietnia. Zobaczyło je 4,05 mln osób (28,01 proc. udziału).
Grupa 4+ | 16 - 49) | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-03-2008 | 3882171 | 27,76% | 23,32% |
15-03-2008 | 3721652 | 25,73% | 22,42% |
22-03-2008 | 3691033 | 26,25% | 23,83% |
29-03-2008 | 3869518 | 25,44% | 24,36% |
05-04-2008 | 4049315 | 28,01% | 25,67% |
12-04-2008 | 3787760 | 26,35% | 25,26% |
19-04-2008 | 3643252 | 24,97% | 22,81% |
26-04-2008 | 3611380 | 28,73% | 25,59% |
03-05-2008 | 3182446 | 23,77% | 19,84% |
10-05-2008 | 3128871 | 25,55% | 23,60% |
17-05-2008 | 3383989 | 27,40% | 23,52% |
24-05-2008 | 3351302 | 27,04% | 23,79% |
31-05-2008 | 3284740 | 27,09% | 24,64% |
Średnio | 3583305 | 26,47% | 23,73% |
Dzięki emisji show Polsat z udziałem na poziomie 26,47 proc. był
liderem pasma. Druga pozycja z udziałem w rynku na poziomie 25,23
proc. przypadła TVP1 (głównie filmy fabularne). Trzecia była
telewizja TVN, która zdobyła 17,09 proc. udziału w rynku
("Niania","Kryminalni",filmy fabularne). Wśród widowni programu
dominowały kobiety oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
|
ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 35,12% | 73 |
Kobiety | 64,88% | 125 | |
Wiek | 4 - 9 | 3,08% | 49 |
10 - 15 | 6,05% | 80 | |
16 - 19 | 3,08% | 50 | |
20 - 24 | 4,22% | 48 | |
25 - 29 | 4,41% | 52 | |
30 - 34 | 6,84% | 87 | |
35 - 39 | 6,97% | 104 | |
40 - 44 | 6,10% | 93 | |
45 - 49 | 7,07% | 92 | |
50 - 54 | 13,06% | 159 | |
55 - 59 | 11,94% | 166 | |
60 | 27,17% | 148 | |
Wlk.miasta | Wieś | 39,66% | 103 |
< 50 tys. | 23,33% | 98 | |
50-100 tys. | 10,45% | 117 | |
100-200 tys. | 8,67% | 109 | |
> 200 tys. | 17,89% | 86 | |
Zawód | Top management | 6,55% | 79 |
Pracownicy szczebla średniego | 11,12% | 83 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,82% | 96 | |
Emeryci | 40,55% | 157 | |
Inne | 22,96% | 70 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,08% | 116 |
Średnie | 29,60% | 98 | |
Wyższe | 10,19% | 85 | |
Inne | 9,13% | 66 |
Na emisji bloków reklamowych stacja zarobiła, podobnie jak w przypadku jesiennej edycji,blisko 48 mln złotych (dane cennikowe bez rabatów). Show wyprodukowała firma Rochstar, która zajmie się także realizację czwartej odsłony programu. Polsat na razie nie udziela informacji na jej temat.
Przypomnijmy, że pierwszą edycję "Jak oni śpiewają", emitowaną przez Polsat wiosną 2007, śledziło przed telewizorami średnio 4,5 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 31 proc. Wpływy reklamowe wyniosły 32,4 mln złotych. Druga edycja,emitowana jesienią, zgromadziła 4,1 mln widzów i miała 28,24 proc. udziału w rynku.
Dołącz do dyskusji: 'Jak oni śpiewają' najbardziej dochodowym show wiosny