SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Jak oni śpiewają' najbardziej dochodowym show wiosny

Polsat zakończył emisję trzeciej edycji show "Jak oni śpiewają". Mimo, iż program oglądało średnio pół mln osób mniej niż jesienią, Polsat po raz kolejny zarobił na nim blisko 48 mln złotych.

Średnia oglądalność programu wyniosła 3,58 mln widzów, stacja dzięki emisji show miała 26,47 proc. udziału w rynku. Najmniej widzów przyciągnął odcinek "Jak oni śpiewają" wyemitowany 10 maja. Widziało go 3,13 mln widzów (25,55 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością cieszyło się wydanie pokazane 5 kwietnia. Zobaczyło je 4,05 mln osób (28,01 proc. udziału).

Grupa 4+
16 - 49)
Data AMR SHR % SHR %
08-03-2008 3882171 27,76% 23,32%
15-03-2008 3721652 25,73% 22,42%
22-03-2008 3691033 26,25% 23,83%
29-03-2008 3869518 25,44% 24,36%
05-04-2008 4049315 28,01% 25,67%
12-04-2008 3787760 26,35% 25,26%
19-04-2008 3643252 24,97% 22,81%
26-04-2008 3611380 28,73% 25,59%
03-05-2008 3182446 23,77% 19,84%
10-05-2008 3128871 25,55% 23,60%
17-05-2008 3383989 27,40% 23,52%
24-05-2008 3351302 27,04% 23,79%
31-05-2008 3284740 27,09% 24,64%
Średnio 3583305 26,47% 23,73%


Dzięki emisji show Polsat z udziałem na poziomie 26,47 proc. był liderem pasma. Druga pozycja z udziałem w rynku na poziomie 25,23 proc. przypadła TVP1 (głównie filmy fabularne). Trzecia była telewizja TVN, która zdobyła 17,09 proc. udziału w rynku ("Niania","Kryminalni",filmy fabularne). Wśród widowni programu dominowały kobiety oraz mieszkańcy wsi i małych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,12% 73

Kobiety 64,88% 125
Wiek 4 - 9 3,08% 49

10 - 15 6,05% 80

16 - 19 3,08% 50

20 - 24 4,22% 48

25 - 29 4,41% 52

30 - 34 6,84% 87

35 - 39 6,97% 104

40 - 44 6,10% 93

45 - 49 7,07% 92

50 - 54 13,06% 159

55 - 59 11,94% 166

60 27,17% 148
Wlk.miasta Wieś 39,66% 103

< 50 tys. 23,33% 98

50-100 tys. 10,45% 117

100-200 tys. 8,67% 109

> 200 tys. 17,89% 86
Zawód Top management 6,55% 79

Pracownicy szczebla średniego 11,12% 83

Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,82% 96

Emeryci 40,55% 157

Inne 22,96% 70
Wykształcenie Podstawowe 51,08% 116

Średnie 29,60% 98

Wyższe 10,19% 85

Inne 9,13% 66


Na emisji bloków reklamowych stacja zarobiła, podobnie jak w przypadku jesiennej edycji,blisko 48 mln złotych (dane cennikowe bez rabatów). Show wyprodukowała firma Rochstar, która zajmie się także realizację czwartej odsłony programu. Polsat na razie nie udziela informacji na jej temat.
Przypomnijmy, że pierwszą edycję "Jak oni śpiewają", emitowaną przez Polsat wiosną 2007, śledziło przed telewizorami średnio 4,5 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 31 proc. Wpływy reklamowe wyniosły 32,4 mln złotych. Druga edycja,emitowana jesienią, zgromadziła 4,1 mln widzów i miała 28,24 proc. udziału w rynku.

Dołącz do dyskusji: 'Jak oni śpiewają' najbardziej dochodowym show wiosny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl