SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane

Szacowana przez Edipresse Polska sprzedaż pierwszego numeru nowego miesięcznika „Uroda Życia” wyniosła ok. 75 tys. egz. - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza tytułu.

- To jest poziom, którego się spodziewaliśmy na tym rynku i jesteśmy zadowoleni z tego wyniku. Będziemy dalej inwestować w rozwój pisma oraz jego promocję - mówi w rozmowie z nami Modrzewska.

Pierwszy numer „Urody Życia” z Agatą Kuleszą na okładce ukazał się 10 października br. w cenie 7,99 zł i w nakładzie 230 tys. egz. Wsparty był kampanią promocyjną w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach czy punktach sprzedaży (działania potrwają w sumie kilka miesięcy i pochłoną łącznie 4,5 mln zł, więcej na ten temat).

Na konferencji prasowej w październiku br. przedstawiciele wydawcy mówili, że liczą, iż w dłuższym okresie sprzedaż ogółem „Urody Życia” wyniesie 80 tys. egz. Zazwyczaj jednak to pierwsze wydania nowych tytułów mają wyższą sprzedaż niż kolejne numery.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

- Segment, w którym jest „Uroda Życia”, różni się znacząco od segmentów, w których do tej pory launchowaliśmy pisma. Tam sięgaliśmy po takie narzędzia promocyjne jak cena. Tutaj działamy odmiennie i spodziewamy się większej stabilności sprzedaży - mówi Magdalena Modrzewska.

Drugie wydanie magazynu z Kingą Preis na okładce jest w sprzedaży od 7 listopada br. Ukazało się ono także w nakładzie 230 tys. egz.

„Uroda Życia” to skierowany do aktywnych kobiet powyżej 35. roku życia luksusowy miesięcznik. Są w nim wywiady z ciekawymi ludźmi, ludzkie historie, teksty psychologiczne, reportaże, a także materiały modowe, urodowe czy kulinarne. Redaktor naczelną pisma jest Anna Maruszeczko. Z tytułem współpracują m.in. Stanisława Celińska, Jacek Borcuch, Małgorzata Szumowska i Marzena Rogalska (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna Wintour
Pierwszy numer 75 tysięcy z kampanią reklamową wartą 4,5 mln, a dla dziennikarzy po 100 złotych. Studenci oczywiście pracują za darmo. Drugi 55 tysięcy, a dla dziennikarzy po 50 złotych. Trochę więcej dla kolgów i koleżanek. Trzeci 35, a dla dziennikarzy po 30 złotych. I tak coraz mniej.
odpowiedź
User
Beata
czy to już wszędzie takie grosze płacą??? Ratunku!!!!
odpowiedź
User
chodnik
-> Anna Wintour: dziesiąty grosz dla Jadzi niech se Jadzia wsadzi
odpowiedź