Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane
Szacowana przez Edipresse Polska sprzedaż pierwszego numeru nowego miesięcznika „Uroda Życia” wyniosła ok. 75 tys. egz. - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza tytułu.
- To jest poziom, którego się spodziewaliśmy na tym rynku i jesteśmy zadowoleni z tego wyniku. Będziemy dalej inwestować w rozwój pisma oraz jego promocję - mówi w rozmowie z nami Modrzewska.
Pierwszy numer „Urody Życia” z Agatą Kuleszą na okładce ukazał się 10 października br. w cenie 7,99 zł i w nakładzie 230 tys. egz. Wsparty był kampanią promocyjną w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach czy punktach sprzedaży (działania potrwają w sumie kilka miesięcy i pochłoną łącznie 4,5 mln zł, więcej na ten temat).
Na konferencji prasowej w październiku br. przedstawiciele wydawcy mówili, że liczą, iż w dłuższym okresie sprzedaż ogółem „Urody Życia” wyniesie 80 tys. egz. Zazwyczaj jednak to pierwsze wydania nowych tytułów mają wyższą sprzedaż niż kolejne numery.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
- Segment, w którym jest „Uroda Życia”, różni się znacząco od segmentów, w których do tej pory launchowaliśmy pisma. Tam sięgaliśmy po takie narzędzia promocyjne jak cena. Tutaj działamy odmiennie i spodziewamy się większej stabilności sprzedaży - mówi Magdalena Modrzewska.
Drugie wydanie magazynu z Kingą Preis na okładce jest w sprzedaży od 7 listopada br. Ukazało się ono także w nakładzie 230 tys. egz.
„Uroda Życia” to skierowany do aktywnych kobiet powyżej 35. roku życia luksusowy miesięcznik. Są w nim wywiady z ciekawymi ludźmi, ludzkie historie, teksty psychologiczne, reportaże, a także materiały modowe, urodowe czy kulinarne. Redaktor naczelną pisma jest Anna Maruszeczko. Z tytułem współpracują m.in. Stanisława Celińska, Jacek Borcuch, Małgorzata Szumowska i Marzena Rogalska (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Jaka sprzedaż miesięcznika „Uroda Życia”? Oto pierwsze dane