Jakub Barzak: z Cheil Worldwide na dyrektora operacyjnego indaHash
Jakub Barzak został dyrektorem operacyjnym firmy indaHash zarządzającej platformą do realizacji kampanii marketingowej na Instagramie. Poprzednio pracował w agencji reklamowej Cheil Worldwide, a wcześniej m.in. w Microsofcie, Saatchi & Saatchi Poland i TBWA Poland.
Platforma indaHash została uruchomiona w marcu br., ułatwiają reklamodawcom i agencjom marketingowym realizację kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama. Właścicielką firmy jest Barbara Sołtysińska, założycielka sieci LifeTube, a za rozwój oferty odpowiada Marta Zarosa, poprzednio związana z MediaCom Warszawa.
Jakub Barzak przez ostatnie pół roku pracował w Cheil Worldwide jako szef pionu digitalowego w Europie Wschodniej. Wcześniej był związany m.in. z Microsoftem (jako digital channel marketing lead w Europie Środkowej i Wschodniej), Saatchi & Saatchi Poland (jako account supervisot), TBWA Poland i McCann Worldgroup.
W branży marketingowej pracuje od 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Jakub Barzak: z Cheil Worldwide na dyrektora operacyjnego indaHash