SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jakub Biel współpracuje z Meta Platforms. Powstanie miniserial

Meta Platforms nawiązała współpracę z twórcą i ekspertem od marketingu Jakubem Bielem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramacj działań społecznościowy gigant chce dotrzeć do firm zainteresowanych promocją w internecie.

Efektem współpracy jest rolkowy miniserial, czyli seria krótkich filmów nagrywanych w biurze Meta w Warszawie. W każdym odcinku zobaczymy przygody Jakuba, który w humorystyczny sposób będzie zdobywać informacje z serca firmy. Poruszone zostaną takie tematy jak rolki, nowe formaty reklamowe, kreatywna dywersyfikacja czy AI.

- Okres świąteczny to wyjątkowy czas dla marketerów i reklamodawców, dlatego warto przygotować się na niego odpowiednio wcześnie. Zeszły rok upłynął nam na eksperymentowaniu z AI, w tym roku wiemy już na pewno - narzędzia oparte na sztucznej inteligencji są niezbędne, aby zaplanować udaną kampanię reklamową. Żeby ułatwić marketerom proces poszukiwania najlepszych rozwiązań, przygotowaliśmy wspólnie kilka przydatnych wskazówek i porad - mówi Magdalena Szulc, communications manager w regionie CEE w Meta

- Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w tym projekcie! Nie dość, że niesie fajną wartość edukacyjną, to jeszcze dobrze się bawimy przy tym wszystkim. W świecie marketingu chyba nie ma lepszej firmy do współpracy, wyżej jest tylko sufit (śmiech) – mówi Jakub Biel.

Jakub Biel to ekspert od marketingu, w przeszłości pracował dla wielu marek. Pracował w x-kom, Solgazie i Onecie. 

Czytaj także: Biedronka obraziła się na parodię swojej reklamy. "Marketingowi i PR brak poczucia humoru"

Projekt koordynuje agencja Burson

Pierwszy film został opublikowany w poniedziałek rano - wystąpił w nim Adam Nowakowski - creative agency partner w regionie CEE w Meta. Kolejne będą pojawiać się co tydzień w formie rolek na Instagramie i Facebooku na kontach Jakuba Biela. Za koordynację projektu odpowiada agencja Burson.

Dołącz do dyskusji: Jakub Biel współpracuje z Meta Platforms. Powstanie miniserial

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G
Czy będzie odcinek poświęcony scamowi i fejknewsom publikowanymi na FB w ramach postów sponsorowanych, za które Meta dostaje kase? Myślę, że reklamodawcy na czele z pewną firmą z brany kurierskiej chętnie by posłuchały, co Meta robi, aby dbać o bezpieczestwo i wizerunek potencjalnych Klientów.
5 0
odpowiedź
User
Aga
Fajnie się to ogląda, ale czekam na bardziej insiderskie info od Mety
0 0
odpowiedź
User
Szyszy
Cieszę się, że to jest na Facebooku, bo mam zerowe szanse, żeby na to trafić :-)
2 0
odpowiedź