Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż
- 2014 będzie rokiem weryfikacji kilku ważnych trendów, o których dziś jest głośno. Odpowie czy my jako agencje umiemy wykorzystać możliwości wideo w internecie - mówi nam Jarosław Antychowicz, szef Infinity Group.
- Najbardziej palące problemy rynku agencji interaktywnych to brak kontaktu z rzeczywistością. „Chciejstwo” i życzeniowość vs rozwiązywanie konkretnych problemów biznesowych klientów. Przekłada się to na umiejętność (lub nieumiejętność) dostarczania projektów przynoszących konkretne korzyści i wymierne zyski klienta. Świetną robotę zrobił tu kryzys, który uświadomił wszystkim graczom rynku, po co i dlaczego tu jesteśmy. Z naszej perspektywy szeroko rozumiany rynek interactive na kryzysie zyskał. Internet obronił się jako medium, w którym budżety działają efektywnie. Tak samo jak agencje, które potrafiły w tych trudnych czasach dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż swoich klientów - mówi nam Jarosław Antychowicz.
- Rok 2014 będzie rokiem weryfikacji kliku ważnych trendów, o których dziś jest głośno. Na przykład odpowie, czy my jako agencje umiemy wykorzystać możliwości wideo w internecie. Widzimy, że jest potrzeba, a wręcz konieczność stosowania wideo w komunikacji online, ale ciągle szukamy modelu, w którym efektywnie możemy to robić. Podejście do tematu znane z ATL nie sprawdza się w internecie. Możemy się też spodziewać dalszego rozwoju usług i narzędzi pomagających sprzedawać. Dla dużej części rynku po stronie klientów, ale też i agencji, w 2013 roku odkryciem były np. możliwości, jakie daje marketing automation czy zaawansowana personalizacja. Rozwój i wykorzystanie tych obszarów na pewno będzie jednym z ważniejszych trendów w 2014 - dodaje Jarosław Andrychowicz, szef Infinity Group.
Z Jarosławem Antychowiczem, CEO agencji Infinity Group, rozmawiamy o tym, jak rynek agencji interaktywnych wygląda z perspektywy lokalnej, a także o podsumowaniu mijającego roku oraz perspektywach na najbliższe miesiące.
CAŁA ROZMOWA NA DRUGIEJ STRONIE ARTYKUŁU.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż