SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JBB Bałdyga zmienia logo i opakowania

JBB Bałdyga, producent mięsa, przechodzi obecnie pierwszy od kilku lat rebranding marki. Działania te obejmują subtelne zmiany w logo oraz opakowaniach, jednak jak podkreślają przedstawiciele firmy, jest to ewolucja, a nie radykalna rewolucja. Proces ten potrwa do wiosny 2025 roku. 

Rebranding obejmuje cztery kluczowe elementy: odświeżenie logo, nową estetykę opakowań, wprowadzenie kolorystyki premium oraz poprawę czytelności opakowań. Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, zostało nieznacznie zmienione, zyskując bardziej elegancki charakter. Dotychczasowa czerwień została zastąpiona wyraźniejszym odcieniem, podkreślającym prestiż produktów.

– Proces rebrandingu JBB przeprowadzamy jako świadomą ewolucję, której celem jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej rozpoznawalnych, tradycyjnych elementów – wyjaśnia Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. – Logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, przeszło jedynie subtelne odświeżenie. Jego nowy wygląd zyskał szlachetność i elegancję dzięki bardziej wyrafinowanej palecie kolorów, co podkreśla wysoką jakość naszych produktów.

W komunikacji marka podkreśla swoją dumę zarówno z jakości, jak i smaku swoich produktów. – Jesteśmy dumni z tego, co oferujemy: wyjątkowego smaku i najwyższej jakości. Wiemy, że w jedzeniu liczy się nie tylko jakość, ale także przyjemność. Dlatego z pełnym przekonaniem i radością polecamy nasze produkty klientom – mówi Andrzej Kowalski.

Oprócz logotypu, nowy wizerunek wzmacniają również złote akcenty oraz nowoczesny desing. Dodatkowo, w JBB postawiono na poprawę czytelności opakowań, co ma ułatwić klientom wybór produktów i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb. - Celem tego procesu jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej tradycyjnych elementów. Zmiany te mają na celu ułatwienie klientom wyboru produktów, dzięki lepszej czytelności opakowań – wyjaśnia Andrzej Kowalski.

Proces rebrandingu jest realizowany we współpracy z agencją kreatywną Dragon Rouge.

Dołącz do dyskusji: JBB Bałdyga zmienia logo i opakowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl