SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jbcomm dla Gutt Vodka

JBcomm rozpoczęła działania komunikacyjne dla marki Gutt Vodka.

Agencja rozpoczęła pracę od przygotowania strategii PR, prowadzi biuro prasowe, będzie wspierać Klienta w działaniach wizerunkowych, eventowych oraz w social media.

Klient trafił do JBcomm dzięki rekomendacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Gutt Vodka to nowa polska marka wódek produkowanych wyłącznie z polskiego żyta. Wytwarzane są w trzech odmianach smakowych, w oparciu o tradycyjną recepturę i w niewielkich partiach. Ze względu na jakość oraz cenę zaliczane są do kategorii premium.

 

Dołącz do dyskusji: Jbcomm dla Gutt Vodka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl