Jerzy Owsiak i youtuberzy z Play w klipie o rozrywkowej starości promują finał WOŚP (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play związana z tegorocznym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach akcji nakręcono teledysk, w której o rozrywkowej starości śpiewają znani youtuberzy m.in. twórcy kanałów Zdupy, Szparagi, Red Lipstic Monster i Mówiąc Inaczej.
Na potrzeby kampanii przygotowano klip, w którym różni youtuberzy śpiewają napisaną przez Maćka Dąbrowskiego, twórcę kanału Zdupy, piosenkę na temat imprezowania przez starsze osoby. W teledysku występują m.in. autorki kanałów Szparagi i Red Lipstic Monster, Paulina z Mówiąc Inaczej, Blowek, JDabrowsky, Izak i Drollercaster. Pojawią się także szef fundacji WOŚP Jerzy Owsiak oraz Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, aktorzy od czterech lat odgrywający sprzedawców w reklamach Play.
Teledysk udostępniono na youtube’owym kanale sieci. Za jego każde obejrzenie firma przekaże środki na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Play od kilku lat wspiera kolejne finały WOŚP i edycje Przystanku Woodstock, dzięki czemu w związanych z tymi wydarzeniami kampaniach sieci występuje Jerzy Owsiak. Rok temu w ramach akcji udostępniono grę „Kilobity na Czarity”.
Z kolei grupa youtuberów w listopadzie i grudniu ub.r. promowała rejestrowanie numerów prepaidowych w Play.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie, radiu oraz punktach sprzedaży Play.
Obsługą reklamową sieci Play zajmują się firmy marketingowe Grandes Kochonos (reklamy ATL-owe), Artegence i Isobar Polska (działania w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Jerzy Owsiak i youtuberzy z Play w klipie o rozrywkowej starości promują finał WOŚP (wideo)