SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jesienią numer pilotażowy “Esquire”. Redaktorem naczelnym Filip Niedenthal

Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing na przełomie listopada i grudnia tego roku wyda pilotażowy numer polskiej edycji magazynu dla panów “Esquire”. Tytuł na rynek trafi w lutym przyszłego roku i będzie dwumiesięcznikiem.

PAP / Grzegorz Hawałej PAP / Grzegorz Hawałej

Polska edycja “Esquire” publikować będzie teksty dotyczące m.in. wydarzeń na świecie, zagadnień społecznych, polityki, kultury wysokiej i popularnej. W tytule będą też materiały o stylu, gadżetach, motoryzacji czy sporcie. Redaktorem naczelnym pisma został Filip Niedenthal, dotąd szef działu mody miesięcznika “Harper's Bazaar”. W przeszłości był on m.in. redaktorem naczelnym “Podróży”.

Numer pilotażowy “Esquire” w ramach zamkniętej dystrybucji trafi na przełomie listopada i grudnia br. do wybranej grupy 30 tys. odbiorców - mężczyzn między 30. a 50. rokiem życia, z wyższym wykształceniem i wysokimi zarobkami. Pierwszy numer pojawi się na rynku natomiast w lutym 2015 roku i będzie dwumiesięcznikiem o nakładzie 60 tys. egzemplarzy. Jego cena ma wynieść ponad 10 zł.

“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla ciekawych świata dżentelmenów. Jego współpracownikami w przeszłości byli m.in. Hemingway i Scott Fitzgerald. Obecnie ma 26 edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.

Dołącz do dyskusji: Jesienią numer pilotażowy “Esquire”. Redaktorem naczelnym Filip Niedenthal

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kupię pierwszy numer
... a potem zobaczymy. Mam nadzieję, że treści będą na wysokim poziomie. Boję się, że nie, skoro naczelnym zostanie szef działu mody - to kiepsko wróży i powoduje, że wg mnie można oczekiwać co najwyżej jakiegoś miksu Logo z Playboyem. A jeśli tak, to wtedy na zakupie pierwszego numeru się skończy. Dla mężczyzn nie ma obecnie wysokiej jakości magazynu i jest pole do popisu. Tylko czy uda się sprostać wyzwaniu osobie, która do tej pory pracowała w piśmie dla kobiet?
0 0
odpowiedź
User
Bye bye CKM
albo CKM albo Esquire.... wróżę koniec tego pierwszego
0 0
odpowiedź
User
pavv
Co najwyżej jeden tego typu periodyk ma szansę istnienia. Biedny po niego nie sięgną, a bogaci mają swój własny styl i porad od niby specjalistów nie potrzebują. Oczywiście parunastu zboków zawsze się znajdzie.
0 0
odpowiedź