Jesienią zadebiutuje polska edycja 'Forks Magazine'
Na przełomie września i października pojawi się pierwszy numer polskiej edycji "Forks Magazine". Czasopismo poświęcone architekturze, designowi i modzie będzie się ukazywać co kwartał.
Polska edycja francuskiego czasopisma "Forks Magazine" zgodnie ze swoim podtytułem "Architektura, Design, Moda" będzie zawierać artykuły i wywiady opisujące bieżące trendy w tych dziedzinach. Na łamach pisma mają być również poruszane tematy związane z muzyką, nowymi technologiami, literaturą, podróżami, kinem i gastronomią. Teksty zamieszczane w magazynie będą przygotowywać zarówno polscy, jak i francuscy dziennikarze. "Forks Magazine" pozycjonuje się jako tytuł ekskluzywny, dlatego ma wyróżniać się wysoką jakością szaty graficznej, nie ustępując pod tym względem eleganckim wydaniom książek. Polską edycję czasopisma poprowadzi projektantka mody Agnieszka Polkowska.
"Forks Magazine" zadebiutuje na naszym rynku na przełomie września i października w nakładzie 15 tys. egzemplarzy dostępnych w najważniejszych salonach prasowych największych miast. Czasopismo będzie się ukazywać co kwartał w objętości 150 stron formatu 220x297 mm. Na razie nie wiadomo, ile będzie kosztować.
Dołącz do dyskusji: Jesienią zadebiutuje polska edycja 'Forks Magazine'