„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych
Stowarzyszenie Lambda Warszawa rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” zwracającą uwagę na przemoc domową wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Kreację kampanii przygotowała agencja K2.
Kampania jest oparta na plakatach z przykładami przemocy psychicznej stosowanej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych w domu, najczęściej przez osoby z rodziny. Reklamy zachęcają, żeby w takich sytuacjach zgłosić się po pomoc - telefonicznie lub poprzez stronę internetową Jeslitoslyszysz.pl.
Akcja jest skierowana zarówno do osób poszkodowanych, jak też świadków i sprawców jakieś przemocy domowej.
Działania rozpoczęto 17 maja, w Międzynarodowym Dniu przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Obejmują reklamy outdoorowe w Warszawie, aktywności w social media, serwis Jeslitoslyszysz.pl i materiały BTL.
Za kreację kampanii i aktywności w internecie odpowiada agencja K2.
Akcję organizuje Stowarzyszenie Lambda Warszawa, wsparcie finansowe zapewniły władze Warszawy, a patronami honorowymi są Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka.
Dołącz do dyskusji: „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” w akcji przeciw przemocy domowej wobec mniejszości seksualnych
No i co z tego?! W głębi duszy i tak chciałbym łatwego świata: chłop to chłop, baba to baba. I łatwiej trafiają do mnie te stereotypy, niż ich zwalczanie. I teraz sam się zastanawiam, czy to wychowanie (kultura), czy odczucie na poziomie biologii.
Powinni ich zdelegalizować za marnotrawienie pieniędzy.