SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jako dyskotekowi wodzireje reklamują wyprzedaż w SmartDomu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca oferty wyprzedażową w SmartDomu, programie rabatowym Cyfrowego Polsatu i Plusa. Bohaterami reklam są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, a przygotowały ją firmy marketingowe Grey Group Poland i Vizeum.

W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak przemawiają do imprezowiczów bawiących się przy głośnej muzyce w klubie. Entuzjastycznie opisują, że w ramach SmartDomu osoby korzystające z usługi telewizyjnej w Cyfrowym Polsacie i telefonicznej w Plusie mogą korzystać ze zniżek na wybrane usługi (taka oferta obowiązuje do końca stycznia). Ponadto w ramach promocji wyprzedażowej wiele smartfonów, tabletów, laptopów, routerów, telewizorów i urządzeń AGD jest w wybranych wariantach SmartDomu jest dostępnych o 30 proc. taniej.

Na koniec września ub.r. ze SmartDomu korzystało 1,23 mln klientów Grupy Cyfrowy Polsat.

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jako dyskotekowi wodzireje reklamują wyprzedaż w SmartDomu (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
o kurde. koszmar. koszmar. koszmar. Kiedyś Wilczakowie byli fajni.
Potem zamieszkali w smart domu i zgłupieli do imentu :(
odpowiedź
User
DW
"Gwiazdy" od 15 lat znane wyłącznie z reklam Plusa. Swoją drogą reklam wyjątkowo mało kreatywnych. Takie solidne lata 90-te.
odpowiedź
User
Gucio
A ja ich lubie i trzeba przyznać, że to oni mnie skłonili do przejścia do Plusa, czego nie żałuję, bo to dobra sieć z dobrymi i tanimi usługami, a o to przecież chodzi.
odpowiedź