Joanna Chlebna odchodzi z Burdy, Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz nowym szefem new business
Joanna Chlebna, new business & corporate media director w wydawnictwie Burda Publishing Polska, z końcem roku odchodzi ze spółki. Zwolnione przez nią stanowisko od stycznia 2016 roku obejmie Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz.
- Potwierdzam moje odejście - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Chlebna. Od stycznia 2016 roku przechodzi ona do innej firmy, ale szczegółów nie ujawnia. - Zarówno zmiany jak i rozwój są nieodłącznym elementem każdej drogi zawodowej - mówi tylko.
Joanna Chlebna funkcję new business & corporate media directora w Burda Publishing Polska piastowała od końca 2013 roku, wcześniej przez ponad dwa lata miała takie samo stanowisko w wydawnictwie G+J Polska przejętym przez Burdę. Do 2011 roku przez sześć lat kierowała sprzedażą i rozwojem biznesu w części detalicznej BRE Banku (obecnie mBank).
Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz, która od stycznia br. zostanie nowym new business & corporate media directorem, przez ostatnie dwa lata była w Burdzie dyrektorem kreatywnym sektora popular science. Wcześniej pracowała w przejętym przez Burdę wydawnictwie G+J Polska, gdzie piastowała funkcję dyrektora wydawniczego tytułów „Focus” i „National Geographic Polska”, a wcześniej senior brand managera.
Dział new business & corporate media Burdy zajmuje się obsługą klientów w zakresie niestandardowych przedsięwzięć biznesowych jak eventy, projekty co-brandowe i cross-mediowe czy custom publishing.
Dołącz do dyskusji: Joanna Chlebna odchodzi z Burdy, Małgorzata Nocuń - Zygmuntowicz nowym szefem new business