SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Nicorette w internecie

Pfizer Polska przygotował jednodniową kampanię internetową z okazji "Dnia Rzucania Palenia" (20 listopada).

Intensywna kampania przy wykorzystaniu pełnoekranowej reklamy - interstitial (inna nazwa: "poltegrist") będzie emitowana na portalu onet.pl. Kampania ma na celu wzmocnienie skojarzeń pomiędzy "rzucaniem palenia" a produktem Pfizer.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej - m digital.

Dołącz do dyskusji: Kampania Nicorette w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl