Kampania 'Wieczorynki'
13 marca Telewizja Polska rozpoczęła kampanię wizerunkową 'Wieczorynki' w której na przełomie lutego i marca pojawił się nowy repertuar.
Kampania pod hasłem „Bajkowy świat, bajkowe sny” potrwa do połowy maja.
Jednym z założeń „Wieczorynki” jest przedstawienie małym widzom bajki, która pozwoli im spokojnie zakończyć pełen wrażeń dzień i będzie sygnałem do pójścia spać. Repertuar „Wieczorynki” stanowią więc bajki przyjazne i wolne od przemocy. W sobotę 4 marca miała miejsce premiera nieznanej w Polsce serii o przygodach psa Goofiego, prezentowanych przez jego przyjaciół, Myszkę Miki oraz Kaczora Donalda. W niedzielę rozpoczęła się emisja „Nowych Przygód Kubusia Puchatka”, a 28 lutego przedstawiono pierwszy odcinek nowej serii „Muminków”.
Wprowadzeniu nowości towarzyszyło wsparcie PR. Informacja o nowym repertuarze trafiła do tytułów prasowych w całej Polsce, a wspólnie z nową Gazetą Telewizyjną (dodatek do Gazety Wyborczej) zorganizowany został konkurs dla czytelników. W ramach działań PR TVP we współpracy The Walt Disney Company (Polska) zorganizowała „Wieczorynkę na żywo”. Specjalnymi gośćmi imprezy, na której pokazano bajki z nowego repertuaru, były disneyowskie postaci ich bohaterów - Kubuś Puchatek, Tygrysek i Prosiaczek oraz Myszka Miki, Kaczor Donald i pies Goofy. W spotkaniu, które prowadził Tomasz Kammel, uczestniczyli dziennikarze prasy parentingowej, kobiecej oraz TV guidów wraz z dziećmi.
Od wczoraj w największych miastach Polski pojawią się citylighty (1,2 x 1,8 m) informujące o nowym repertuarze, a na ulicach Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Poznania, Krakowa, Trójmiasta oraz na obszarze GOP pojawią się bajkowe autobusy. Kampanię uzupełnią ogłoszenia prasowe w magazynach kobiecych i dla rodziców oraz w Internecie. Kampanię zrealizowała TVP, za kreację odpowiedzialny byli Piotr Krochmalski, Jacek Gąsiorowski i Grzegorz Maj, a za planowanie i zakup mediów - Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'Wieczorynki'