SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał Dizi w ofercie kolejnych operatorów i CDA TV. „Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji”

Emitujący tureckie seriale kanał Dizi w ciągu paru tygodni zadebiutuje w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV. Stacja w ostatnim czasie trafiła do oferty kolejnych operatorów. - Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału Dizi w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem - mówi Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.

Z początkiem lipca br. Kanał Dizi dołączył do ofert sieci kablowych Tel-Kab Pruszków i Elsat Sileman, od czerwca stację mogą oglądać również abonenci Telewizji Kablowej Hajnówka.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z najnowszych informacji, Dizi pojawi się również w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV. Stanie się to wraz z wejściem platformy na rynek, czyli w ciągu paru najbliższych tygodni.

- Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału Dizi w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem. Podpisujemy kolejne umowy o współpracy zarówno z tradycyjnymi operatorami kablowymi, jak i nowymi graczami, takimi jak na przykład spółka CDA. Dizi to kanał tematyczny z bardzo popularnymi wśród polskich widzów serialami tureckimi, dlatego jestem przekonany, że jesteśmy skazani na sukces - komentuje Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.

Obecnie Dizi dociera do ok. 1,1 mln abonentów w Polsce. Kanał jest dostępny w m.in. w ofercie Vectry (Pakiet Złoty) i Multimedia Polska (Pakiet MaxBox).

Stacja rozpoczęła nadawanie w czwartek, 1 kwietnia 2021 roku. Dizi jest propozycją skierowaną do miłośników tureckich seriali w Polsce, w ramówce znajdują się produkcje obyczajowe, romantyczne i kryminały, m.in. „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).

Brokrerem reklamowym Dizi zostało Biuro Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe w stacji.

Dołącz do dyskusji: Kanał Dizi w ofercie kolejnych operatorów i CDA TV. „Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nooli
Czy planuje się podpisanie umowy z Canal + i udostępnienie kanału w ich ofercie?
0 0
odpowiedź