Kanał Mango z nowym logo
Należący do Grupy TVN kanał telezakupowy Mango zyskał nowe logo. - Po latach, wobec coraz bogatszej oferty asortymentowej i dynamicznego wzrostu e-commerce odczuwaliśmy potrzebę aktualizacji i uspójnienia wizerunku marki - mówi Lars Buschbom, prezes spółki Mango Media.
Nowy logotyp ma czytelniejszą czcionkę i łagodniejsze kolory niż jego poprzednia wersja. Składa się z granatowego napisu Mango na białym tle oraz na żółtym tle. Na dole pojawia się też żółta linia.
- Spodziewamy się, że odświeżone logo i identyfikacja wizualna przyczynią się do dalszego wzmocnienia reputacji Mango jako nowoczesnego, wiarygodnego i przyjaznego sprzedawcy - dodaje Buschbom.
Nowe logo zaprojektował brand coach Juergen Castner oraz zespół projektowy z firmy Sellery Advertising Forces Network Gmbh.
Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży Mango (telewizja, e-commerce, m-commerce, detal), materiałach i nośnikach komunikacji marketingowej.
Stara wersja logo
Nowa wersja logo
Kanał Mango 24 dociera do ponad 9 mln abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych.
Dołącz do dyskusji: Kanał Mango z nowym logo