Internauci narzekają na szklanki Kanału Sportowego w Biedronce
W sklepach pojawiły się kieliszki i szklanki promowane wizerunkami twórców youtube’owego Kanału Sportowego. Sporo osób narzeka, że ich wizerunki są tylko na opakowaniach, a na samych szklankach umieszczono jedynie łatwo odklejającą się przylepkę z logo kanału. Władze firmy nie komentują tych zastrzeżeń.
W poniedziałek w sprzedaży w sklepach Biedronka pojawiły się trzy różne komplety szklanek i kieliszków Kanału Sportowego: trzech szklanek o pojemności 665 ml, czterech kieliszków do piwa o pojemności 400 ml oraz czterech kieliszków o pojemności 410 ml. Zestaw kosztuje 29,99 zł.
Można też kupić pojedynczo szklanki do piwa o pojemności 510 ml w cenie 3,99 zł za sztukę.
- Ta współpraca to początek naszej relacji z Kanałem Sportowym. W ofercie znalazły się na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, natomiast pracujemy nad rozszerzeniem tej kooperacji o takie produkty jak ubrania, bidony czy kubki - wyliczyła Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w Biedronce.
Dystrybutorem zestawów szklanek jest firma Dajar, której siostrzaną spółką do 2012 roku zarządzał Maciej Sawicki, od jesieni ub.r. prezes Kanału Sportowego (w latach 2012-21 był sekretarzem generalnym PZPN).
Na szklankach tylko nalepka z logo Kanału Sportowego
W mediach społecznościowych w poniedziałek pojawiło się sporo krytycznych wpisów na temat szklanek Kanału Sportowego. Klienci narzekali przede wszystkim na to, że na szklankach z zestawów jedynym elementem wskazującym na Kanał Sportowy jest nalepka z jego logo.
- Myślałem że jak na poważnych ludzi przystało, to ZAWIODŁEM SIĘ BARDZO. Jeszcze takiego szitu nie widziałem. Jeszcze jakby to było drukiem zrobione to mogło by jeszcze być, ale NAKLEJKA gdzie przy pierwszym myciu odpadła - stwierdził Arkadiusz Brol na facebookowym fanpage’u Kanału Sportowego.
- Ten kufel nie jest wart więcej niż dwa złote z krzywo naklejoną naklejką, która wytrzyma jeden dzień, dramat i pośmiewisko - skomentował Mariusz Bukowski. - To jest dramat. Aż nie wierzę, że Wy się pod czymś takim podpisujecie... - napisał Mateusz Cesarski.
- Bardzo dawno się tak nie zawiodłam. Inwestujecie w ładne pudełko, a tu taki klops, że roczne dziecko mi paznokciem zdjęło tą naklejkę w 3 sekundy. Dopiero co kupiłam facetowi waszą bluzę i chciałam mu zrobić niespodziankę do kompletu. To zrobiłam… - opisała na Twitterze użytkowniczka o nicku @nz_pl.
Niektórzy zwrócili uwagę, że to dobry temat do programu na Kanale Sportowym „Dziennikarskie zero”, w którym Krzysztof Stanowiski obśmiewa różne osoby i wydarzenia.
Bardzo dawno się tak nie zawiodłam. Inwestujecie w ładne pudełko, a tu taki klops, że roczne dziecko mi paznokciem zdjęło tą naklejkę w 3 sekundy.
— Natalia (@nz_pl) April 25, 2022
Dopiero co kupiłam facetowi waszą bluzę i chciałam mu zrobić niespodziankę do kompletu. To zrobiłam.. @Sportowy_Kanal #przykro pic.twitter.com/FC0XUfi53Z
Agnieszka Prachniak, od jesieni ub.r. dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym, nie odpowiedziała na pytania portalu Wirtuanemedia.pl dotyczące krytycznych komentarzy o szklankach. Natomiast Maciej Sawicki przekazał nam, że jest teraz za granicą i do bieżących spraw wróci za kilka dni.
Kanał Sportowy od ponad dwóch lat
Szklanki i kieliszki to pierwsze produkty Kanału Sportowego dostępne w sklepach stacjonarnych. Od wiosny ub.r. działa jego sklep internetowy, w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com, w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.
Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 350 mln odtworzeń.
Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.
Pod koniec marca w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa. Natomiast w listopadzie ub.r. Biedronka wprowadziła do oferty nowe płatki śniadaniowe Yummer's, sygnowane marką youtuberów Team X.
Biedronka w ub.r. zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. D końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Internauci narzekają na szklanki Kanału Sportowego w Biedronce