Karina Hertel: z Marquard Media Polska na szefa segmentu lifestylowego w Grupie Onet-RASP
Karina Hertel została dyrektorem zarządzającym segmentem Lifestyle w Grupie Onet-RASP. Oznacza to, że w firmie pracują już wszyscy szefowie poszczególnych segmentów i marek.
Hertel odpowiada za rozwój i realizację strategii biznesowej obejmującej marki lifestylowe całej Grupy, w tym m.in. serwisy Plejada.pl, Kobieta.onet.pl, Rodziceradza.pl, Medonet.pl, Film.onet.pl czy Muzyka.onet.pl.
Do głównych zadań Kariny Hertel będzie należało stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych. Będzie ona podlegała bezpośrednio grupie kierowniczej Onet-RASP w Polsce.
Karina Hertel pracuje w mediach od 13 lat. Ostatnio związana była z Marquard Media Polska, gdzie w latach 2012-2015 piastowała funkcję dyrektor reklamy ds. nowych mediów (zastąpiła ją tam Julita Senczyno). Wcześniej była tam szefem reklamy „Pani Domu” i pracowała w dziale pism męskich Marquarda.
Nową strukturę opartą na zarządzaniu segmentami i markami Grupa Onet-RASP wprowadziła na początku marca br. W jej ramach szefowie zespołów redakcyjnych podlegają dyrektorom zarządzającym, odpowiedzialnym za tworzenie i realizowanie strategii biznesowej dla portfela produktów we wszystkich kanałach dystrybucji.
Dyrektorami zarządzającymi poszczególnymi segmentami i brandami poza Kariną Hertel są: Dariusz Zieliński („Newsweek”), Marcin Biegluk („Fakt”), Joanna Kuzdak (Biznes i Finanse), Paweł Jordan (Motoryzacja), Paweł Paczuski (Nowe Technologie), Marcin Mroczko (Podróże) oraz Łukasz Łazarewicz (Sport).
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. serwisy Grupy Onet z kategorii styl życia odwiedziło 9,61 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 388,5 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Karina Hertel: z Marquard Media Polska na szefa segmentu lifestylowego w Grupie Onet-RASP