"Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro
Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała akcję specjalną „Karuzela okazji”, na którą składają się promocje i loteria.
W ramach „Urodzinowej karuzeli okazji” klienci Makro mogą skorzystać z kilkudziesięciu różnych ofert rabatowych, promocyjnych lub konkursowych. Przygotowano także specjalne edycje urodzinowych gazetek.
W loterii w aplikacji mobilnej do wygrania 100 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 3000 zł, gadżety czy napoje Coca-Cola w puszkach. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X.
Kolejnymi aktywnościami zaplanowanymi w ramach akcji są spotkania z klientami i degustacje nowości kulinarnych.
Kampania promowana jest w ogólnopolskich stacjach radiowych RMF FM i Radio ZET oraz w internecie (YouTube, Facebook i Instagram). Reklamy widoczne są w katalogach reklamowych firmy oraz przez specjalne oznakowanie w halach, ulotki, plakaty i banery.
Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska. Agencja Unique One odpowiedzialna jest natomiast za organizację i obsługę loterii.
Dołącz do dyskusji: "Karuzela okazji" na 24. urodziny sklepów Makro