Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand
Kathlenn Diamantakis objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. strategii studia kontentowego T Brand należącego do The New York Time Company.
Na stanowisku tym będzie odpowiedzialna zarówno za działalność T brand Studio, jak i za agencję Fake Love zajmującą się designem oraz za specjalizującą się w influencer marketingu agencję HelloSociety (zostały przejęte przez NYT Company w 2016 roku).
Przed dołączeniem do The New York Times Company Kathleen Diamantakis pracowała w firmie Kirshenbaum Bond Senecal (KBS), gdzie była dyrektorem ds. rozwoju strategii. Odpowiadała za współtworzenie zintegrowanej strategii. W firmie tej pracowała od 2010 roku zaczynając od stanowiska dyrektora ds. strategii marki.
Wcześniej spędziła siedem lat w agencji Ogilvy&Mather m.in. zajmując stanowisko group planning directora.
Amber Guild, prezes T Brand Studio powiedziała, że kluczowe dla rozwoju studia będzie przede wszystkim doświadczenie, jaki Kathleen Diamantakis po stronie agencji.
Dołącz do dyskusji: Kathleen Diamantakis dyrektorem zarządzającym ds. strategii studia T Brand