Kaufland dalej z agencją 38Content Communication
Agencja 38Content Communication wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną sieci sklepów Kaufland Polska. To kontynuacja dotychczasowej, trzyletniej współpracy.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/kaufland-logo655.png)
Po zwycięskim przetargu, agencja 38Content Communication będzie nadal odpowiedzialna za wdrażanie kompleksowej strategii komunikacji marki w obszarze PRu, działań CSR i kreacji na terenie Polski, jednocześnie rozszerzając zakres współpracy o obszar public affairs.
Dotychczasowa, trwająca niemal trzy lata, współpraca między Agencją 38Content Communication a Kauflandem obejmowała szeroki zakres działań związanych z public relations, w tym zarządzanie komunikacją kryzysową, kreację, strategię PR oraz realizację projektów społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
- Bardzo cenimy możliwość przedłużenia współpracy z Kauflandem. Wprowadzenie obszaru Public Affairs do naszych działań to wyraz naszego zintegrowanego podejścia do oferowanych usług, co umożliwi nam jeszcze głębsze zrozumienie i wsparcie celów biznesowych Kauflandu. Jesteśmy gotowi dostarczać kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, które będą sprzyjały rozwojowi i konsolidacji pozycji Kauflandu na rynku – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.
Z ramienia 38Content Communication za działania dla sieci Kaufland odpowiada zespół pod kierownictwem Justyny Kalinowskiej.
Dołącz do dyskusji: Kaufland dalej z agencją 38Content Communication