„Kawa na ławę” ma 540 tys. widzów. TVN24 liderem rynku
W jesiennym sezonie „Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego śledzi średnio 543 tys. widzów, nieco więcej niż rok wcześniej. Program daje stacji pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych.
![Bogdan Rymanowski, fot. TVN24](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/bogdanrymanowski655.jpg)
Jesienny sezon „Kawy na ławę” oglądać można w niedziele o 10.45, począwszy od 31 sierpnia br. Średnia widownia tego programu do 19 października br. wyniosła 543 tys. osób, co przełożyło się na 6,18 proc. udziału w grupie 4+ i 5,27 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. publicystyczny magazyn śledziło nieco mniej widzów, ale miał on wyższe udziały w rynku. Śledziło go wówczas 535 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 6,27 proc. i 4,60 proc.
W czasie nadawania audycji Rymanowskiego TVN24 zdecydowanie wygrywał z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie konkurencyjny program „Woronicza 17” oraz serwisy informacyjne, co przekładało się na 2,72 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (głównie serwisy i magazyn „Wystarczy Chcieć”; 1,06 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był Polsat News, a trzecie miejsce zajęło TVP Info.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę | 542 945 | 6,18% | 5,27% |
TVP Info | 238 765 | 2,72% | 0,63% |
Polsat News | 93 188 | 1,06% | 0,98% |
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” ma 540 tys. widzów. TVN24 liderem rynku