Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska
Spółka gastronomiczna Sfinks Polska wprowadziła na rynek dwie nowe marki – Kebapi oraz Yolo Chicken. Sprzedają posiłki wyłącznie w dowozie.
Kebapi oferuje osiem różnych rodzajów kebabau. Wszystkie propozycje dostępne są w opcji mięsnej lub wegetariańskiej - z falafelem. Klienci do wyboru mają wersję klasyczną, z zapiekanym serem, na ostro, z hummusem, z koftą, a także z krążkami cebulowymi, frytkami czy nachosami.
W dostawie można zamówić również zestawy (trzy lub sześć kebabów) i przekąski (np. hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi).
Dania Kebapi można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.
W ofercie Yolo Chicken dominują dania z kurczaka. Na menu nowej marki składa się 5 kanapek ze stripsami z kurczaka w wersji klasycznej, z serem, BBQ, z bekonem, a także na ostro z papryczką jalapeño. Ponadto oferta obejmuje też 6 zestawów ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque, a także 3 rodzaje qurritos podawanych w tortilli z kultowym sosem do wyboru.
Oferta Yolo Chicken jest aktualnie dostępna m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w Warszawie.
Dania z menu Yolo Chicken i Kebapi można zamawiać za pośrednictwem portalu Smacznie i Szybko, należącego do spółki Sfinks Polska.
Sfinks Polska zarządza 175 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 87 restauracji Sphinx, 61pubami Piwiarnia Warki, 12 restauracjami Chłopskie Jadło, 2 restauracjami WOOK, 10 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco i lokalem Lepione & Pieczone.
Dołącz do dyskusji: Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska
A dużo dotyczy niestety nie porcji, którymi czasem trudno się najeść ale ilości marek. Niestety o podobnym poziomie. I myślę że najbliższy rok pokaże że to nie jest dobry kierunek