Kim Jin pokieruje marką Honor w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich
Kim Jin, dotychczasowy country manager marki Honor w Szwecji objął funkcję szefa regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich. Awans następuje niedługo po tym jak koncern Huawei, właściciel marki Honor przyznał się do nieprawidłowości w funkcjonowaniu terenowych oddziałów firmy we wschodniej i północnej Europie, jednak firma nie potwierdza związku awansu Kim Jina z tymi wydarzeniami.
Jak zaznaczono w komunikacie Kim Jin, który będzie zarządzał działaniami Honor (marki smartfonów należącej do Huawei) w regionie CEE & Nordic ma bogate, 12-letnie doświadczenie na rynku producentów telefonów komórkowych, włączając w to 7 lat pracy dla Grupy Huawei, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój produktów, sprzedaż i marketing.
Bezpośrednio przed objęciem nowego stanowiska Kim Jin był country managerem Honor w Szwecji. Jeszcze wcześniej osiągnął znaczące wyniki jeśli chodzi o sprzedaż smartfonów Honor 8 i Honor 7 Lite w regionie CEE & Nordic.
Awans Jina następuje niedługo po tym jak w styczniu br. ujawniono nieprawidłowości w funkcjonowaniu terenowych oddziałów Huawei w Europie centralnej i północnej, w tym także w Polsce. W następstwie tego odkrycia menedżerowie najwyższego szczebla w Huawei nałożyli na siebie dobrowolnie kary finansowe.
Na pytanie zadane przez Wirtualnemedia.pl o to, czy objęcie przez Jina kierownictwa marki Honor w środkowej i północnej Europie należy łączyć ze wspomnianymi wcześniej nieprawidłowościami polski oddział Huawei odpowiedział, że przyczyny tego awansu są inne.
- Mianowanie Kim Jima na stanowisko szefa Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich marki Honor jest związane wyłącznie z dynamicznym rozwojem marki Honor oraz znakomitym doświadczeniem zawodowym i osiągnięciami Kima, m.in. jako Country Managera w Szwecji - czytamy w komunikacie przesłanym do naszej redakcji.
Honor jest najważniejszą e-marką należącą do Grupy Huawei. Obecnie Honor buduje pozycję na największych rynkach takich, jak np: Europa, Afryka, Indie, Indonezja, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone. Firma polega na swoim lekkim modelu biznesowym, w którego centrum znajduje się internet. Do 2020 roku Honor zamierza znaleźć się w pierwszej piątce światowych producentów smartfonów i zwiększyć swój udział sprzedaży zagranicznej o 50%.
Dołącz do dyskusji: Kim Jin pokieruje marką Honor w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz Państw Nordyckich