Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska dołączyły do agencji Insignia
Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska objęły stanowiska social media specialist w zespole mediów społecznościowych agencji Insignia. Raportują do Anny Ortman, szefowej działu social media agencji.
Patrycja Gajewska zajmuje się kreatywną obsługą marki Bosch Home w mediach społecznościowych oraz promocją platformy Akademia Smaku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w dziale PR Maspex. Realizowała projekty dla takich marek jak Lubella, Tymbark, Łowicz i Kubuś. Wcześniej zajmowała się również obsługą mediów społecznościowych klientów takich jak Teekanne, Braun Health Care czy Vesuna. Jest absolwentką Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła także studia podyplomowe z komunikacji korporacyjnej i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Klaudia Gawłowska dołącza do teamu realizującego działania dla marki Ceramika Paradyż. Poprzednio przez niemal trzy lata współpracowała z Agencją Reklamową S4, gdzie odpowiedzialna była za realizacja działań w obrębie influencer relations, social media, public relations oraz wsparcie zespołu agencji w opracowywaniu konceptów kreatywnych dla klientów. Realizowała projekty między innymi dla Your Kaya, Panasonic, Remington czy Accentur.
Specjalistki raportują do Anny Ortman, szefowej działu social media agencji Insignia.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska dołączyły do agencji Insignia