SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

W listopadzie 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie była powracają narynek "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (WydawnictwoBauer) w listopadzie ur. wyniosła 477 900 egz. - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. "Kobieta i Życie" po raz pierwszy na rynkuukazało sie w 1946 roku, po przerwie ponownie na rynku pojawiła się14 października ur.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda MediaPolska), które sprzedało się w ilości 452 040 egz. (spadek o 10proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 437 645 egz.(spadek o 4,3 proc.).

listopad

20082007
ZKDPSprzedażogółem
Kobieta i Życie477 900-
DobreRady452 040504 153
ŚwiatKobiety437 645457 919
Poradnik Domowy421 194414 956
Claudia303 803375 616
Olivia303 227279 539

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Claudia" (19 proc.).

2008

listopadpaździernik
ZKDPSprzedażogółem
Kobieta i Życie477 900-
DobreRady452 040467 191
ŚwiatKobiety437 645405 581
Poradnik Domowy421 194418 231
Claudia303 803359 378
Olivia303 227277 199

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl