'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'
W listopadzie 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie była powracają narynek "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" (WydawnictwoBauer) w listopadzie ur. wyniosła 477 900 egz. - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. "Kobieta i Życie" po raz pierwszy na rynkuukazało sie w 1946 roku, po przerwie ponownie na rynku pojawiła się14 października ur.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda MediaPolska), które sprzedało się w ilości 452 040 egz. (spadek o 10proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 437 645 egz.(spadek o 4,3 proc.).
listopad | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Kobieta i Życie | 477 900 | - |
DobreRady | 452 040 | 504 153 |
ŚwiatKobiety | 437 645 | 457 919 |
Poradnik Domowy | 421 194 | 414 956 |
Claudia | 303 803 | 375 616 |
Olivia | 303 227 | 279 539 |
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Claudia" (19 proc.).
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Kobieta i Życie | 477 900 | - |
DobreRady | 452 040 | 467 191 |
ŚwiatKobiety | 437 645 | 405 581 |
Poradnik Domowy | 421 194 | 418 231 |
Claudia | 303 803 | 359 378 |
Olivia | 303 227 | 277 199 |
Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej zyskała 'Olivia'