SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmą edycję „Kocham Cię, Polsko!” śledzi średnio 3,06 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania show wynosi w grupie 4+ 22,38 proc., a w komercyjnej 16-49 - 16,39 proc. To dane po pięciu odcinkach nowej serii. W analogicznym okresie ub.r. program oglądało więcej widzów - 3,21 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 22,52 proc. i 16,36 proc.

W czasie nadawania widowiska (piątki o 21.10) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 13,91 proc. zajmuje Jedynka, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (12,61 proc.; końcówka “Tylko tańca”, filmy) i TVN (12,59 proc.; filmy). W grupie komercyjnej TVP2 jest druga, minimalnie przegrywając z TVN.

>>> “Bitwa na głosy” przegrywa walkę z “X Factorem”

„Kocham Cię, Polsko!” najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Kasia Zielińska, Maciej Kurzajewski, Joanna Koroniewska (fot. Jan Bogacz/TVP)

W nowej edycji programu Marzenę Rogalską w roli kapitanki drużyny zastąpiła Joanna Koroniewska (więcej na ten temat). Drugim zespołem nadal kieruje Katarzyna Zielińska, a gospodarzem show jest Maciej Kurzajewski.



Widownia “Kocham Cię, Polsko!”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
02-03-2012 2 932 277 20,74% 14,87%
09-03-2012 3 117 295 23,04% 15,94%
16-03-2012 3 141 670 23,35% 18,85%
23-03-2012 2 932 369 22,12% 15,63%
30-03-2012 3 184 628 22,70% 16,75%
Średnia 3 061 700 22,38% 16,39%



Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2  - Kocham... 3 061 700 22,38% 16,39%
TVP1 1 903 635 13,91% 14,55%
Polsat 1 725 510 12,61% 15,15%
TVN 1 722 497 12,59% 16,44%


Profil widowni programu
  

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,89% 68
Kobiety 67,11% 129
Wiek  4-9 1,41% 24
 10-15 3,28% 49
16 - 19 2,99% 55
20 - 24 4,24% 55
25 - 29 2,59% 29
30 - 34 5,04% 61
35 - 39 6,51% 88
40 - 44 5,36% 83
45 - 49 6,42% 96
50 - 54 9,05% 113
55 - 59 11,29% 144
60 41,83% 203
Wlk. miasta Wieś 43,39% 110
< 50 tys. 24,91% 106
50-100 tys. 9,62% 116
100-200 tys. 6,69% 88
> 200 tys. 15,39% 72
Zawód Top management 5,43% 55
Pracownicy średniego szczebla 11,66% 75
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,02% 90
Emeryci 48,83% 193
Inni 17,05% 56
Wykształcenie Podstawowe 53,27% 132
Średnie 31,62% 97
Wyższe 10,43% 72
Inne 4,68% 37

Dołącz do dyskusji: “Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZiZi
Nic dziwnego, ze "ma mniej widzow niz itd". Ta pani jest mocno przereklamowana. Celebrytka z bozej laski....
0 0
odpowiedź
User
babraczka
Każdy program, z upływem czasu traci widownię. Jest to zupełnie normalne i dostrzegalne w każdym z programów tego typu. Ponieważ Pani Rogalska była zawsze najgorszym elementem tego programu, cieszę się, że już jej nie ma, gdyż w przeciwnym wypadku, odnotowano by wynik o wiele gorszy. A tak może być tylko lepiej.
0 0
odpowiedź
User
olo
jest jakas roznica ?
pytam bo nie ogladam
Stuhra mlodego to bym zauwazyl
bo dobry jest
0 0
odpowiedź