Kolejna inwestycja internetowa G+J
Wydawnictwo G+J kupiło społecznościowy serwis Bej.pl.
Serwis zawiera ponad 260 tys. wierszy autorstwa internatów;umożliwia użytkownikom publikację wierszy oraz czytanie irecenzowanie utworów innych autorów. Według ostatnich badańPBI/Megapanel w październiku 2007 serwis Bej.pl miał ponad 155tysięcy unikalnych użytkowników i 10,7 miliona odsłon.
To kolejna akwizycja internetowa G+J w ostatnim czasie. Wpaździerniku 2007 G+J kupiło społecznościowy wortal podróżniczyOdyssei.pl. W konkursie WebStarFestival wortal ten otrzymał nagrodęinternautów Strona Roku 2007 - w kategorii Turystyka iPodróże.
- Nasza strategia nie wyklucza kolejnych przejęć, choć wnajbliższym czasie będziemy przede wszystkim skupieni nauruchomieniu projektowanych przez nas nowych serwisów internetowychG+J - zdradza Marcin Kozioł, dyrektor multimediów WydawnictwaG+J.
Dołącz do dyskusji: Kolejna inwestycja internetowa G+J