Kolporter wchodzi na rynek usług kurierskich
Nowym celem strategicznym dystrybutora prasy Kolportera SA jest dywersyfikacja działalności poprzez wejście na rynek usług kurierskich i przesyłek drobnicowych. Start w I kw. 2008.
- Mamy w tej dziedzinie ogromny potencjał i dużo doświadczenia. Nasz tabor samochodowy liczy ponad 700 samochodów ciężarowych i dostawczych. Mamy 28 oddziałów na terenie całego kraju - mówi nam Maciej Topolski, Rzecznik Prasowy Grupy Kapitałowej Kolporter.
Jak dodaje w pierwszym etapie będą to usługi dla firm i instytucji, docelowo również dla klientów indywidualnych.
Wejście planowane jest w pierwszym kwartale br. W marcu zostanie oddane do użytku nowe centrum dystrybucyjne w Mościskach pod Warszawą o powierzchni blisko 11 tys. m.kw.
- Dotąd z powodzeniem realizowaliśmy szeroką paletę usług logistycznych - od magazynowania poprzez transport na trasach krajowych i międzynarodowych - dodaje Maciej Topolski.
Kolporter SA jest największym polskim dystrybutorem prasy (udział w rynku 44 proc.). Rozwija też handel internetowy - jest właścicielem internetowego sklepu kolporter.pl (w jego asortymencie są książki, muzyka, filmy, gry).
Niebawem uruchomi sprzedaż internetowych wydań prasy i książek. Jak dowiedzieliśmy się Kolporter jest na etapie pozyskiwania klientów.
Dołącz do dyskusji: Kolporter wchodzi na rynek usług kurierskich