„Komisarz Alex” stracił widzów, ale jest liderem. 10,4 mln zł z reklam
Średnia widownia trzeciej serii „Komisarza Alexa 3” wyniosła 3,27 mln osób - to o 500 tys. mniej niż nadawanej rok wcześniej pierwsza edycja tego serialu. Produkcja zapewniła jednak TVP1 pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,4 mln zł.
Trzecią serię „Komisarza Alexa” na antenie TVP1 oglądać można było w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. w soboty o godz. 20.25. Średnia oglądalność serialu wyniosła 3,27 mln osób. Przełożyło się to na 21,73 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.
„Komisarz Alex 3” w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. pierwszej serii stracił 500 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,77 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 25,79 oraz 17,57 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Komisarza Alexa” TVP1 była liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVN, która emitowała wówczas „X Factor” (przeczytaj więcej o jego oglądalności) i filmy fabularne, co przełożyło się na 17,99 proc. udziału. Trzecia była TVP2 („The Voice of Poland” i programy kabaretowe; 12,35 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne i gala KSW; 10,18 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka zajęła drugie miejsce, przegrywając z TVN. Dalej uplasowały się Polsat i TVP2.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 - Komisarz Alex | 3 269 290 | 21,73% | 13,72% |
TVN | 2 706 761 | 17,99% | 22,68% |
TVP2 | 1 858 474 | 12,35% | 12,86% |
Polsat | 1 531 322 | 10,18% | 12,94% |
Przychody z reklam wyniosły 10,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejny sezon „Komisarza Alexa” trafi na antenę TVP1 w ramówce jesiennej.
Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” stracił widzów, ale jest liderem. 10,4 mln zł z reklam