Komputronik serwisuje sprzęt u klienta
Komputronik rozpoczął realizację pilotażowego projektu 'Serwis w siedzibie klienta'.
Usługi w domu klienta obejmują naprawy komputerów stacjonarnych i notebooków, a także montaż podzespołów, ich modernizację oraz konserwację. W ramach nowego projektu Komputronik prowadzi również szkolenia z obsługi komputerów oraz oprogramowania.
Każda usługa wyjazdowa jest wyceniana indywidualnie, w zależności od rodzaju zlecenia. Koszt dojazdu do klienta wynosi 1,22 zł za jeden kilometr przy założeniu, że pierwszych 5 kilometrów jest bezpłatnych.
Pilotażowy projekt "Serwis w siedzibie klienta" świadczony jest przez 6 wybranych salonów Komputronik: w Gdańsku (Galeria Bałtycka), Opolu (C.H. Karolinka), Płocku (C.H. Wisła), Poznaniu (ul. Grochowska 26) oraz Warszawie (al. Solidarności 82 i Galeria Metro 2). Zarząd Komputronik przewiduje rozszerzenie projektu na wszystkie salony własne, jak również salony franczyzowe. Harmonogram rozwoju uzależniony jest od faktycznego popytu na nowe usługi.
Szczegółowe informacje na temat projektu, w tym listę usług serwisowych i ich ceny, można znaleźć pod tym adresem.
Dołącz do dyskusji: Komputronik serwisuje sprzęt u klienta