SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komputronik tworzy nowe centrum obsługi klienta, szefem Monika Rakoniewska

Sieć sklepów Komputronik uruchomiła centrum obsługi klienta. Kieruje nim Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu firmy.

Centrum obsługi klienta będzie łączyć wszystkie kanały kontaktu z klientami sieci - salony stacjonarne, sklep internetowy oraz usługi posprzedażowe i serwis. Poprzez centrum Komputronik zaoferuje klientom dodatkowe produkty i usługi.

Nowo utworzonym działem zarząda Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu sieci Komputronik i objęła stanowisko dyrektora centrum obsługi klienta.

Ostatnio Rakoniewska związana była z Ineą, gdzie odpowiadała za zarządzanie operacyjne contant center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Wcześniej pracowała w Holicon Contact Center oraz w Data Solutions, gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych.

Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyła komunikację i zarządzanie zasobami informacji.

Dołącz do dyskusji: Komputronik tworzy nowe centrum obsługi klienta, szefem Monika Rakoniewska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl