Polsat bez kolejnej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy”
Telewizja Polsat obecnie nie planuje realizacji kolejnej edycji programu „The Real Housewives. Żony Warszawy”, który jest emitowany w środowe wieczory w stacji - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest zbyt niska oglądalność programu.
Opaty na amerykańskim formacie program miał być podobnie jak „Temptation Island Polska” lokomotywą jesiennej ramówki Polsatu, stworzonej przez Edwarda Miszczaka, dyrektora programowego stacji. Pojawił się na antenie z początkiem września br., w środy o godz. 20.05.
Po trzech odcinkach reality-show gromadził średnio 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,40 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 4,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,52 proc. w grupie 16-59. Z powodu zbyt małej widowni program przesunięto na godz. 22.05, a o 0.00 pojawiło się pasmo filmowe. Średnia oglądalność sześciu odcinków programu wyniosła natomiast 292 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 2,96 proc., 4,56 proc. i 3,99 proc. udziału w rynku. To wynik poniżej średniej stacji, która we wrześniu br. w grupie 16-49 wyniosła 7,42 proc., a w grupie 16-59 - 7,31 proc. (dane Nielsena).
Mimo słabej oglądalności Polsat zdecydował się pod koniec września br. zrealizować dwa odcinki specjalne, tzw. Reunion, w których bohaterki show spotkały się kolejny raz. Jednak jak wynika z naszych informacji, stacja nie ma obecnie planów realizacji drugiej serii „The Real Housewives”. Powodem jest zbyt niska oglądalność programu. Małe zainteresowanie formatem widać też w mediach - doniesień o jego bohaterkach próżno szukać w popularnych serwisach plotkarskich (wyjątkiem jest należący do grupy Polsat Plus Pomponik), które często piszą o bohaterach programów telewizyjnych.
Polsat też bez kolejnej edycji “Temptation Island Polska”
Całe środowe pasmo reality-show nie okazało się sukcesem, bo Polsat nie pokaże też drugiej edycji reality-show „Temptation Island Polska”. Program po sześciu odcinkach miał 160 tys. oglądających, co dało stacji średnio 2,20 proc. udziału w grupie 4+, 3,28 proc. w 16-49 i 2,86 proc. w 16-59. Stacja zrezygnowała przy tym formacie z realizacji odcinka specjalnego na koniec edycji.
Bohaterkami programu są „The Real Housewives”: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.
- Większość tych pań na co dzień obcuje z wielkim bogactwem, ale też z prawnikami i niespecjalnie przepadają za telewizją. Telewizja to jest upublicznienie, a duże pieniądze wolą ciszę. W związku z tym nie był to program łatwy w produkcji. Wydaje mi się jednak, że nam się udało - mówił nam w sierpniu br. Edward Miszczak.
Producentem formatu była firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: Polsat bez kolejnej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy”