SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

Lidl Polska rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Tradycyjnie czy nowocześnie”, w której razem z kucharzem Karolem Okrasą, od paru lat reklamującym te sklepy, występuje blogerka i dziennikarka kulinarna Daria Ładocha. Lidl zakończył natomiast półtoraroczną współpracę reklamową z Dorotą Wellman.

- Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne - mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia - tradycyjna czy nowoczesna? - opisuje nową akcję Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.

W nowej kampanii kuchnię tradycyjną będzie reprezentował Karol Okrasa, a nowoczesną - Daria Ładocha. W zeszłym tygodniu ruszyła teaserowa odsłona tej akcji.

Okrasa w reklamach Lidla występuje od połowy 2012 roku, przez pierwsze trzy lata przede wszystkim razem z Pascalem Brodnickim, a od września 2015 roku - z dziennikarką TVN Dorotą Wellman. Daria Ładocha jest autorką bloga Mamałyga.org i dwóch książek kulinarnych, prowadzi programy kulinarne m.in. w Kuchnia+. W ub.r. wystąpiła w kampanii reklamowej serów Apetina, a także w emitowanej obecnie edycji programu „Agent” w TVN.

 

Start nowej kampanii oznacza zakończenie poprzedniej, z udziałem Karola Okrasy i Doroty Wellman, utrzymanej w konwencji talk-show o tematyce kulinarnej. Ostatnie reklamy z tej akcji pokazano pod koniec ub.r. Jesienią ub.r. Wellman osobno reklamowała też produkty marek własnych Lidla, natomiast od tygodnia trwa kampania z udziałem Okrasy wspierająca promocję Lidla z figurkami Stikeez dla dzieci.

 

Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 689,4 mln zł, o 30,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: W nowej kampanii Lidla Karol Okrasa z Darią Ładochą, koniec współpracy z Dorotą Wellman

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
zapowiada sie ciekawie
odpowiedź
User
P
Kiepska decyzja. Programy pani Ładochy są sztuczne jak jedzenie w McDonaldzie
odpowiedź
User
Neo
Muszę przyznać, że Dorota Wellman w tych reklamach była przekonywująca. Naturalna i dowcipna, taka kumpela i zarazem dobra sąsiadka z mieszkania obok. Szkoda, że jej zabraknie.
odpowiedź