SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kot, Adamczyk i Różczka kandydują w wyborczej kampanii Netii(wideo)

Pod hasłem "Wolność wyboru" rusza wizerunkowa kampania reklamowaNetii z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i MagdalenyRóżczki. Aktorzy wcielają się w niej w role polityków walczących opoparcie.

Startująca właśnie wizerunkowa akcja reklamowa Netii jestutrzymana w konwencji kampanii wyborczej. Występujący w niejaktorzy Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczka wcielają sięw role polityków, podkreślając różne zalety oferty operatora. Wposzczególnych spotach Kot w sposób przypominający WaldemaraPawlaka mówi, jak łatwa jest zmiana innego operatora na Netię,Adamczyk - przekręcając wyrazy jak Andrzej Lepper - przekonuje, żeoperator oferuje szeroką dostępność swoich usług, natomiast Różczkaz fryzurą a'la Julia Tymoszenko podkreśla, że z nowych ofertpromocyjnych Netii można korzystać mimo obowiązującej umowy z innymoperatorem.

Kreację kampanii pod hasłem "Wolność wyboru" uzupełnia częśćinteraktywna, w ramach której na stronie www.netia.pl można głosować na każdego ztrojga kandydatów. Internauci do 30 czerwca zdecydują w ten sposób,kto zostanie twarzą reklamową produktowych kampanii Netii.Jednocześnie już teraz reklamowana jest oferta operatora.

Akcja od 11 maja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVPInfo, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo,Discovery, Animal Planet, internecie (główne portale), prasie(m.in. "Voyage", "VIVA", "Wprost", "Newsweek", "Polityka", "Gala","Playboy", "Wysokie Obcasy"), kinach (Arkadia w Warszawie, GaleriaKazimierz w Krakowie, Manufaktura w Łodzi, Kinepolis w Poznaniu) ina outdoorze.

Kreacją kampanii zajęły się agencje Brasie, 180 heartbeats(internet) i Change Connections (BTL), natomiast media zaplanowałdom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - ZedDigital).

Twarz Netii - Tomasz Kot

Twarz Netii - Piotr Adamczyk

Twarz Netii - Magdalena Różczka






O kampanii "Wolne wybory"

PRODUKCJA
Reżyser: Piotr Trzaskalski
Operator: Marian Prokop
Scenografia: Giorgos Stylianou
Muzyka: Michał Pruszkowski
Aktorzy: Magdalena Różczka, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Jerzy Molga- Prowadzący Studio Wyborcze
Lektor: Zbigniew Suszyński
Agencja: Brasil
Dom produkcyjny: Primetime
Liczba dni zdjęciowych: 2 dni zdjęciowe + 1 dzień sesji
Lokalizacja zdjęć: Warszawa, hala produkcyjna
Termin realizacji zdjęć: 27.04 - sesja zdjęciowa, 29-30.04 -shoot

Dołącz do dyskusji: Kot, Adamczyk i Różczka kandydują w wyborczej kampanii Netii(wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl