SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu

Marka wędlin Cedrob (Zakłady Mięsne Silesia) w nowej kampanii reklamowej, głosem Krystyny Czubówny namawia do jedzenia kanapek.

Osią nowej kampanii reklamowej wędlin drobiowych Cedrob z Kurnej Pólki jest ponad dwuminutowy film "Paradoks Kanapki", w którym lektorka Krystyna Czubówna opowiada  trudach i pędzie życia codziennego.

– Mimo że kanapka jest jednym z najczęściej spożywanych posiłków w Polsce, to żaden producent wędlin nie przywiązywał dotąd do niej wielkiej uwagi i nie zawłaszczył tego segmentu rynku. Jako pierwsi dostrzegliśmy ogromny potencjał marketingowy  dla naszej marki  – mówi Edyta Zębala, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Podkreśla, że ten fakt stał u podstaw ostatniej kampanii reklamowej wędlin Cedrob z Kurnej Półki, której „twarzą” jest postać brand hero Pana Koguta, strażnika jakości w codzienności. Do komunikacji marketingowej marka wprowadziła go pod koniec sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: Krystyna Czubówna opowiada o 'paradoksie kanapki" w reklamie Cedrobu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leon
po 30" przełączyłam, nuuuuda
0 0
odpowiedź
User
Zijka
Nie jest to ciekawe. Za długie, przegadane, Pani Krystynie aktorzenie wyszło straszliwie sztucznie. Szkoda bo od strony wizualnej wyglada to bardzo ciekawie.
0 0
odpowiedź
User
hmm
..., a żona pana koguta, Pani kura nie żyje :P jest na kanapce w jednym z ujęć ;)
0 0
odpowiedź