Krzysztof Skowroński w reklamie
Kampania akcji antenowej radiowej Trójki - "Trójka Przekracza Granice" (tym razem w USA) - obecna będzie w telewizji, tygodnikach opinii, dziennikach, internecie oraz na outdoorze.
Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i TVN24), tygodniki opinii (Polityka, Przekrój, Wprost), gazety codzienne (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Polska The Times), internet (Onet.pl i Wp.pl), outdoor (wielki format w Warszawie od 20 października) oraz autopromocję na antenie Trójki.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział promocji Trójki. Trójka wyprodukowała też spot telewizyjny, w którego tle leci głos szefa stacji Krzysztofa Skowrońskiego.
W ramach projektu "Trójka Przekracza Granice" dziennikarze przez 4 tygodnie przemierzą całe Stany Zjednoczone. Projekt podróżniczy ma związek z wyborami na prezydenta USA.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Skowroński w reklamie