Kuba Ambrożewski awansował w dziale marketingu Empiku
Kuba Ambrożewski awansował na stanowisko digital content marketing director w Grupie Empik. Z firmą związany jest od marca ubiegłego roku.
Kuba Ambrożewski jako digital content marketing director jest odpowiedzialny za realizację strategicznych planów marketingowych w obszarze contentu cyfrowego (audiobooki, ebooki i podcasty) oraz rozwój marek Empik Go i Empik Music. Będzie zarządzał 14-osobowym zespołem.
Raportuje do Kuby Piotrkowicza, head of digital content w Grupie Empik.
Kuba Ambrożewski wcześniej w Huawei i w dzienikarstwie muzycznym
Kuba Ambrożewski od kilkunastu lat jest związany z branżą muzyczną i mediami. Był współpracownikiem m.in. radiowej „Trójki", miesięcznika „Machina", a od 2005 roku jest częścią teamu Radia Kampus. Przez dziesięć lat był związany z radiem internetowym Open FM należącym do Wirtualnej Polski, najpierw jako music programmer, a następnie jako product owner, odpowiedzialny za marketing, biznes, redakcję i rozwój tej usługi.
Bezpośrednio przed dołączeniem do Empiku, Ambrożewski przez pół roku był częścią zespołu Cloud Services w Huawei Polska, gdzie pracował m.in. nad usługą Huawei Music jako content operations manager. Do Grupy Empik dołączył w marcu 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Kuba Ambrożewski awansował w dziale marketingu Empiku