SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów

Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł.

Magda Gessler Magda Gessler

„Kuchenne rewolucje 9” na antenie TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30 w okresie od 6 marca do 29 maja br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia programu wyniosła 2,52 mln osób, co przełożyło się na 18,26 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek nadany 4 kwietnia br. Oglądało go 2,87 mln osób.

Dane TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-06

2 410 221

17,5%

21,9%

2014-03-13

2 533 874

19,1%

23,9%

2014-03-20

2 623 452

18,7%

22,9%

2014-03-27

2 630 098

19,2%

24,2%

2014-04-03

2 873 828

21,1%

27,0%

2014-04-10

2 274 507

16,3%

21,3%

2014-04-17

2 640 752

18,9%

25,2%

2014-04-24

2 593 511

18,9%

25,3%

2014-05-01

2 320 599

16,7%

18,6%

2014-05-08

2 500 515

18,1%

22,2%

2014-05-15

2 428 536

17,2%

19,8%

2014-05-22

2 373 959

17,8%

23,3%

2014-05-29

2 517 710

17,9%

24,9%

średnia

2 517 337

18,3%

23,1%


W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej siódmym sezonem „Kuchenne rewolucje” zyskały 160 tys. widzów. Wówczas program Magdy Gessler oglądało bowiem 2,36 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,28 proc. oraz 20,75 proc. udziału.


TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 19,65 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „To nie koniec świata”; 12,94 proc.) oraz TVP2 (końcówka „Na sygnale”, filmy w paśmie „Kocham Kino”; 13,65 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była liderem, a drugie miejsce zajął Polsat przed TVP1.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 709 470

19,65%

12,52%

TVN - Kuchenne rewolucje

2 517 337

18,26%

23,09%

Polsat

1 784 800

12,94%

13,65%

TVP2

639 221

4,64%

4,38%


Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu „Kuchennych rewolucji” wyniosły 15,6 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej seria licząca o dwa odcinki więcej przyniosła z reklam 29,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki programu „Kuchenne rewolucje” oglądać będzie można w TVN jesienią tego roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
trzeba wspólczuc widowni ze oglada ten kudłty koszmar której własne restsauracje popadały
0 0
odpowiedź
User
Ewa
Wspaniały program. Mnóstwo restauracji wybawil z kryzysu . Magda Gessler JEST CUDOWNA. BRAWO TVN ZA PROGRAM . oglądamy całą rodziną.
1 0
odpowiedź
User
jacek
tego sie nie daje ogladac ajej wszczegolnosci
0 0
odpowiedź