SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa

Agencja interaktywna ARC Warszawa łączy się ze strukturami agencji reklamowych Leo Burnett i G7. Razem będą obsługiwać wspólnych klientów.

W ramach konsolidacji zespoły agencji interaktywnej ARC Warszawa obsługujące takich klientów jak Procter&Gamble, Fiat i PZU będą pracować wspólnie z teamami działającymi dla tych firm w agencji reklamowej Leo Burnett, a zespół ARC zajmujący się Erą Biznes dołączy do teamu agencji G7 obsługującego tę markę.

- Środek ciężkości w obszarze pełnej komunikacji marketingowej będzie w najbliższych latach przesuwał się w kierunku nowych mediów, dlatego ekspertyza w obszarze marketingu interaktywnego staje się integralną częścią kompetencji agencji - uzasadnia te zmiany Marcin Barcz, dyrektor zarządzający Leo Burnett Warszawa. - Rozszerzenie obsługi to kolejny krok w kierunku wzmocnienia kompetencji G7 w obszarze komunikacji 360 - dodaje Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający G7.

W ramach konsolidacji w ARC Warszawa zlikwidowane zostały stanowiska dyrektora zarządzającego, które zajmował Tomasz Kłaczkow oraz szefa strategii, zajmowanego przez Magdalenę Mazurkiewicz. Z zespołu agencji, liczącego ponad 20 osób, odchodzą jeszcze dwie.

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl