Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa
Agencja interaktywna ARC Warszawa łączy się ze strukturami agencji reklamowych Leo Burnett i G7. Razem będą obsługiwać wspólnych klientów.
W ramach konsolidacji zespoły agencji interaktywnej ARC
Warszawa obsługujące takich klientów jak
Procter&Gamble, Fiat i PZU będą pracować wspólnie z teamami
działającymi dla tych firm w agencji reklamowej Leo Burnett, a
zespół ARC zajmujący się Erą Biznes dołączy do teamu agencji G7
obsługującego tę markę.
- Środek ciężkości w obszarze pełnej komunikacji marketingowej
będzie w najbliższych latach przesuwał się w kierunku nowych
mediów, dlatego ekspertyza w obszarze marketingu interaktywnego
staje się integralną częścią kompetencji agencji - uzasadnia te
zmiany Marcin Barcz, dyrektor zarządzający Leo Burnett
Warszawa. - Rozszerzenie obsługi to kolejny krok w
kierunku wzmocnienia kompetencji G7 w obszarze komunikacji 360 -
dodaje Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający G7.
W ramach konsolidacji w ARC Warszawa zlikwidowane zostały stanowiska dyrektora zarządzającego, które zajmował Tomasz Kłaczkow oraz szefa strategii, zajmowanego przez Magdalenę Mazurkiewicz. Z zespołu agencji, liczącego ponad 20 osób, odchodzą jeszcze dwie.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa